woensdag 15 december 2010

Vraag over mijn woning


Goedendag, ik heb een vraag over mijn woning. Ik woon nu al meer dan 5 jaar in een woning van woningcorperatie stadgenoot te amsterdam oost. Nou is laatst het huurcontract over genomen door de stichting antikraak daar hebben wij een contract getekend voor 6 maanden en daar bij zijn al onze rechten komen tevervallen van de afgelopen 5 jaar die we hebben opgebouwd. Nou hebben wij een brief gehad dat ze alle contracten voor tijdelijke en voor reguliere huurders willen beeindigen omdat ze hier studenten willen huisvesten, dus met andere woorden wij moeten ruimte maken voor studenten maar het gaat hier gemiddeld om 120 huishoudens die op straat komen testaan / plaats moeten maken. Nou willen wij allemaal weten wat er gaat gebeuren, krijgen wij allemaal een ander huis of niet en wat zijn onze rechten en kunnen zij dit zomaar doen ! Want iedereen zit nu met de handen in het haar van waar gaan we straks heen in het tweede kwartaal van 2011 want er is geen duidelijkheid over wat er gaat gebeuren met alle bewoners die hier huisvesten. Het gaat over de platanenweg 2 - 50 en de olmenweg 2-12 te amsterdam oost ( parooldriehoek). Ik hoop dat u ons kunt helpen, met vriendelijke groet, W.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten